www.milliyet.com.tr
Şişeye 1 TL depozito 1 Temmuz’da başlıyor! ‘Kullan, at’ yerine ‘dönüştür kazan’
MELTEM GÜNEŞ / ANKARA - Depozito iade sistemi, 1 Temmuz’dan itibaren ulusal entegrasyonla 81 il ve 973 ilçede uygulanmaya hazırlanıyor. Türkiye, bir yandan Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği Konferansı’na (COP31) hazırlanırken, bir yandan da Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan’ın himayesinde küresel bir çevre hareketine dönüşen “Sıfır Atık” hareketi kapsamında daha yaşanabilir bir dünya ve kaynakların verimli kullanılması için çalışmalarını sürdürüyor. Sıfır Atık hareketinin öne

