www.yeniakit.com.tr
Bakan’dan güzel haber geldi! Hububat ödemeleri çiftçinin hesabında
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO'nun çiftçilere hububat alımlarında ödemelere başladığını belirterek, "TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor." açıklamasını yaptı.

