Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra’da yaptığı açıklamada enerji güvenliği, iklim krizi ve enerjide bağımsızlığın Türkiye’nin öncelikleri olduğunu söyledi.
Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş olursunuz.